X

SEO optimalizácia

Máte už svoju vlastnú webstránku a nedarí sa Vám po zadaní kľúčových slov ju dohľadať na google? Skúšali ste svojpomocne, alebo s niekoho pomocou robiť zmeny avšak bezvýsledne? Príčinou neúspechu môže byť viacero kľúčových faktorov. Nechajte si pomôcť od nás. V oblasti optimalizácie pracujeme dlhé roky a úkážeme Vám ako je môžné byť v popredí a úživať si výhody s tým spojené.

SEO optimalizácia, je súbor procesov a zmien ktoré musia byť vykonané, aby aj Vaša webstránka mohla byť v popredných miestach vo vyľadávaní na Slovensku je to vyhľadávač Google.
Vďaka dobre zvládnutej SEO optimalizácii, máte veľkú pravdepodobnosť pravidelného prívalu zákazníkov prosteredníctvom internetu, bez nutnosti stáleho financovania reklamných aktivít.

Čo je to SEO optimalizácia a jej prínos

Prečo SEO?

V dnešnej dobe mať webstránku nestačí. Už aj na Slovensku prekvitá na internet konkrencia prakticky v každej oblasti.
Na každý obor sa nájde množstvo firiem, ktoré ponúkajú podobný ak nie rovnaký tovar a to je Vaša konkurencia.
Preto nestačí mať len pekne urobenú stráku, ale stále viac sa kladie dôraz na jej dohľadateľnosť.

Preto si sami vyskúšajte zadať ľubovoľné kľučové slovo z Vašej oblasti podnikania napr. (zlatníctvo bratislava, predaj plastových okien, montovaný dom, …)  do vyhľadávača na pravej časti tejto stránky.

Pokiaľ si nenájdete Vašu webstránku do 10 tej pozície na prvej stránke. To znamená, že Váš web NIEJE OPTIMALIZOVANÝ správne. A tým prichádzate o množstvo zákazníkov.

Ak chcete vedieť o aké množstvo, kontaktujte nás a náš SEO Špecialista Vám dodá presné čísla vašich potenciálnych zákazníkov.

SEO je jedna z najlacnejších a súčasne najefektívnejších metód, ako docieliť, pravidelný príjem zákazníkov a s tým spojený aj finančný obnos.

Vyhľadajte si svoju spoločnosť sami

SEO-VS-PPC

Niečo o SEO optimalizácii

1. Zopár faktov o optimalizácii

- viac ako 70 percent preklikov, ktoré ľudia vykonajú, sú cez prirodzené výsledky hľadanie
- na prvej stránke google ostane až 75 percent hľadajúcich
- až o 25 percent vyššia konverzná miera je prave cez prirodzené výsledky.
- návštevníci privedení cez SEO sa stanú zákazníkmi v 14,6 % prípadov, tí oslovení direct mailingom či inzerciou v 1,7 % prípadov

2. SEO nie je náklad ale investícia

Investícia do SEO sa vracia. Je potrebné merať prínos – najjednoduchšie to je u transakčných stránok (ale hodnota je aj v budovaní značky a good will). Prínos SEO má dlhší časový horizont a preto si výpočet návratnosti vyžaduje zohľadnenie takzvanej celoživotnej hodnoty dosiahnutej pozície (life-time value).

3. SEO verzus PPC

V princípe však ide o porovnanie návratnosti investície (ROI). Ak je očakávané ROI z ďalšieho eura na PPC reklamu vyššie ako ROI zo SEO (zohľadňujúc celoživotnú hodnotu pozícií), treba navyšovať podiel rozpočtu do PPC, až kým sa očakávané ROI medzi kanálmi nevyrovná. Rozdelenie rozpočtu medzi SEO a PPC často závisí aj od veku stránky a časového horizontu. Zjednodušene, výsledky z PPC sú rýchlejšie, kým výsledky optimalizácie pre vyhľadávače dlhšie vydržia.

Výber referencií

betis
TravelChanel
Gbely
Todos
deasarms
lamelland
Remax
SKSAPA
europskenoviny
mojandroid

Napíšte nám, chceme Vás spoznať.

Kontakt

Kontaktný formulár

Vaše meno (povinné)

Váš email (povinné)

Vaša správa

Overovacie pole
captcha