X

PPC (Platba za relevantných návštevníkov)

Nemá Vaša dostatočnú návštevnosť aby zarábala reálne peniaze? Nedarí sa Vám vo výsledkoch vyhľadávania byť na popredných miestach? Stále viac a viac si uvedomujete že bez návštevnosti to fungovať nebude. Preto v našom portfóliu máme produkt okamžitých relevantných návštev na Vašu stránku. Kde platíte len vtedy, keď máte potenciálneho zákazníka.

Inzercia prostredníctvom internetu Vám umožnuje zobraziť Vaše produkty a služby ľudom, ktorí majú záujem o kúpu a odfiltrovať si tým ľudí, ktorí záujem nemajú. Viete presne sledovať, či ľudia na vaše reklamy klikli.
Pomocou online inzercie viete osloviť potenciálnych klientov, keď používajú viaceré zariadenia (počítače, mobily, tablety).

Služba AdWords ponúka viacero výhod, no tu sú kľúčové:

PPC reklama
adwords v mobile google

1. Zacielenie reklám

Zacielenie vám umožňuje osloviť prostredníctvom vašich reklám ľudí s konkrétnymi záujmami – najmä ľudí, ktorí majú záujem o váš produkt. Týmto ľuďom zobrazíte relevantné reklamy.

Vaša reklama sa zobrazuje na základe špecifických parametrov a to sú hlavne:

  • Kľúčové slová: Slová a frázy relevantné pre vaše produkty a služby, ktoré použijete na zobrazenie reklám v prípade, ak zákazníci hľadajú tieto výrazy alebo navštívia relevantné webové stránky.
  • Poloha reklamy: Zobrazujte svoje reklamy vo vyhľadávačoch, komerčných weboch alebo osobných webových stránkach.
  • Vek, poloha a jazyk: Vyberte si vek, geografickú polohu a jazyk svojich zákazníkov.
  • Dni, časy a frekvencia: Zobrazujte svoje reklamy v určité hodiny alebo dni v týždni a nastavte, ako často sa budú zobrazovať. Zariadenia: Vaše reklamy sa môžu zobraziť na všetkých typoch zariadení. Môžete doladiť, na ktorých sa majú zobrazovať a kedy.

2. Náklady pod kontrolou

Služba AdWords vám dáva kontrolu nad tým, ako investujete svoje peniaze. Neexistuje žiadna minimálna suma. Okrem toho môžete sami rozhodnúť, koľko budete míňať za mesiac, za deň alebo za reklamu. Platíte len v prípade, že niekto klikne na vašu reklamu.

3. Meranie úspechu

Ak niekto klikol na Vašu reklamu, v službe AdWords sa o tom dozviete. Ak niekto klikol na Vašu reklamu a následne urobil krok, ktorý si vaša firma cení – zakúpil si Váš produkt, stiahol si Vašu aplikáciu alebo telefonicky uskutočnil objednávku – aj takýto krok možno sledovať.

Vďaka informáciám o tom, ktoré reklamy získavajú kliknutia a ktoré ich nezískavajú, môžete tiež rýchlo zistiť, kam máte v rámci kampane investovať. To môže viesť k zvýšeniu návratnosti investícií.

Môžete získať aj iné cenné údaje, napríklad o tom, koľko v priemere stojí inzercia, ktorá vedie k zákazníckym nákupom na internete alebo k telefonickým hovorom. Používaním analytických nástrojov môžete získať informácie aj o nákupných zvykoch zákazníkov – napríklad o tom, ako dlho im zvyčajne trvá vyhľadávanie informácií o produkte predtým, než si ho kúpia.

Výber referencií

betis
TravelChanel
Gbely
Todos
deasarms
lamelland
Remax
SKSAPA
europskenoviny
mojandroid

Napíšte nám, chceme Vás spoznať.

Kontakt

Kontaktný formulár

Vaše meno (povinné)

Váš email (povinné)

Vaša správa

Overovacie pole
captcha